FMCG Sektöründe İş Zekası İle Fark Yaratın
Hızlı tüketim malları (FMCG) sektörü, hepimizin bildiği gibi son derece rekabetçi. Bu rekabet ortamında birkaç adım önde olabilmenin anahtarı ilerlemeye açık bir bakış açısına sahip
Hızlı tüketim malları (FMCG) sektörü, hepimizin bildiği gibi son derece rekabetçi. Bu rekabet ortamında birkaç adım önde olabilmenin anahtarı ilerlemeye açık bir bakış açısına sahip
Bir marka için müşteri her şeydir, müşteri yoksa hiçbir şey yoktur. İşte bu yüzden markaların, daha fazla müşteriye ulaşmak için satışlarını geliştirmeleri ve desteklemeleri bir
Pandemi tedarik zincirlerini alt üst ederken tüketicilerin online alışverişe uyum sağlamasını hızlandırdı. Pek çok şirket pandeminin fiziksel mağazaların sonu olacağını düşünse de tüketiciler hiç de
Merchandising, en genel tanımıyla, ürünlerin son tüketiciye sunularak satışını artırmaya yönelik her türlü uygulamadır. Piyasaya yeni sürülen bir ürünün bilinirliğinin ya da mevcut bir ürünün
Forbes tarafından yayınlanan bir makalede, pandemi sonrası kendini toparlamaya çalışan perakende sektörünü etkileyecek teknoloji trendleri değerlendiriliyor. Perakende sektörünü yakından ilgilendiren ve 2023 yılında sektör oyuncuları
‘Değere dayalı iletişim’, yalnızca bir ürün veya hizmeti tanıtmak yerine, tüketicilerin değerlerine ve kültürüne odaklanan bir pazarlama yaklaşımı… Kendi değer ve kültürü ile örtüşen markaları
Tedarik zincirinin önemli bir parçası olan merchandising faaliyetleri müşteri deneyimini farklı şekillerde etkiliyor ve geliştiriyor. Markalar ve müşterilerde değişik etkiler yaratan merchandising türlerine gelin birlikte
Dijital pazarlama ve geleneksel reklamlar potansiyel müşterileri çekmek için harika fırsatlar sunar. Ancak, müşterileri mağazaya girdikleri andan itibaren etkileyip satın almaya yönlendirmenin en etkili yöntemi